Ηλεκτρισμός; Ναι, ή… μπορεί και όχι. Λοιπόν η εταιρία έριξε μια ‘βόμβα’ χθες. Έναν πύραυλο με πέντε θύρες, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά και…

…έναν τρικύλινδρο πανίσχυρο κινητήρα!

Ο κινητήρας της λοιπόν είναι πράγματι τρικύλινδρος turbo με 1.600 κ.εκ και έρχεται από το GR Yaris αν και εδώ έχουμε πάει στους 304 ίππους στις 6.500 στροφές και για τον κάνεις να γεμίσει το γκάζι έχεις ΜΟΝΟ το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και πάλι. Υπάρχουν Torsen στους δύο άξονες, τα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 5,0 δεύτερα ενώ σε σχέση με το κανονικό μοντέλο τα μετατρόχια είναι μεγαλύτερα κατά 60 και 86 χιλιοστά με το μοντέλο να βγαίνει σε ΔΥΟ εκδόσεις με τη μια να ονομάζεται Η Circuit και να έχει πιο πλούσιο εξοπλισμό. Στην παρουσίαση όλοι είδαν όμως και ένα… τέρας με οροφή από κάρμπον και μια αεροτομή σούπερ…

To GR Corolla κατασκευάζεται στην Ιαπωνία στο εργοστάσιο Motomachi και είναι προγραμματισμένο να βγει στην εκεί αγορά στο 2ο μισό του 2022.