Την εταιρία NIO δεν την ξέρουμε καλά αλλά ήδη παρουσιάζει νέα πράγματα. Στην επονομαζόμενη δε NIO Day 2022 ο CEO της εταιρίας William Li παρουσίασε και μια νέα λύση φόρτισης αλλά και τα…

…EC7 – αντικαταστάτης του παλαιότερου μοντέλου της – όπως και και το νέον ES8.

Το νέο ES8 είναι ένα SUV που κάθεται πάνω σε νέα πλατφόρμα της εταιρίας, την NT2.0 με νέες τεχνολογίες όπως LiDAR και πολλές δυνατότητες. Το πρώτο ES8 είχε μήκος 5.02 μέτρα ενώ το νέο είναι στα 5.10 m ενώ η δεύτερη γενιά είναι και πιο πλατιά (1.99 μέτρα από 1.96) και πιο χαμηλήn (1.75 μέτρα από 1.76)

Το νέο ES8 είναι και πιο ισχυρό αφού από τα 160-kW (215-hp) στον μπροστά άξονα και τα 240-kW (322-hp) στον πίσω, πηγαίνει στα 180-kW (241-hp) μπροστά και 300-kW (402-hp) πίσω. Όλα αυτά σε πιο αεροδυναμικό σασί στα 0.25 από τα 0.29 του πρώτου μοντέλου.

Οι τιμές στην Κίνα ξεκινούν από τα $65,801 για το ES8 με Battery-as-a-Service (BaaS) ενώ η Executive Version ξεκινούν από τα $68,674. Το ‘κανονικό’ ES8 έχει ένα 75-kWh battery pack costs στα $75,858 ενώ η Executive Version είναι στα $78,731.

Από την άλλη το 100-kWh battery pack θα κοστίσει στα $84,191 με την Executive Version στα $87,064). Το μοντέλο θα παραδίδεται από τον Ιούνιο του 2023 στην Κίνα.

Λίγο πιο πριν θα μας έρθει το EC7 που φτάνει στους φαν (…) της NIO τον Μάιο. Εδώ έχουμε ένα SUV coupe που θα βγαίνει σε επτά μοντέλα!

Εκτός από το EC7 πάντως η NIO πωλεί και τα ET5, EC6, ES6, ET7,ES7, μαζί με το ES8 ενώ έρχεται και το ET5 Station Wagon που κάθεται λίγο κάτω από το ES8.

Το EC7 είναι στα 4.97 μέτρα μήκος 1.97 m πλάτος και 1.71 m ύψος με 2.96 m μεταξόνιο και συντελεστή αεροδυναμικής 0.23 drag coefficient παρακαλώ.

Αυτό το ηλεκτρικό SUV coupe έχει τα ίδια μοτέρ με το ES8 αλλά είναι πιο μικρό και αεροδυναμικό από το ES8 και έτσι φτάνει τα 100 σε 4.1 δεύτερα.

Το EC7 θα ξεκινά από τα $60,054 με το BaaS ενώ εάν ο αγοραστής θα θέλει να αγοράσει το battery pack πάει στα $70,111 με το 75-kWh battery pack και $78,444 με την μονάδα των 100-kWh.

Και τα δύο νέα μοντέλα έχουν το σύστημα NIO Banyan intelligent που αποτελείται από τα Aquila και Adam. Το Aquila είναι ένα “super sensory system” σύστημα με 33 αισθητήρες όπως και LiDAR ενώ το Adam είναι το υπολογιστικό σύστημα της εταιρείας με τέσσερις NVIDIA Orin X επεξεργαστές και ισχύ 1,016 TOPS όταν π.χ το Tesla Model 3 έχει 144 TOPS.

Στο δε πρώτο τρίμηνο του 2023, η εταιρία θα δοκιμάσει και το advanced driver assistance system (ADAS) σύστημα με τα EC7 και το ES8 να σχεδιάζουν μόνα τους το ταξίδι και την αλλαγή μπαταρίας σε έναν σταθμό Power Swap “through intelligent navigation, automatically complete the power swap and automatically drive out of the service area and back to the highway”, το σύστημα Power Swap Pilot for Highway.