Κι όμως πέρασαν είκοσι χρόνια. Η που σχολιάζει πως είχε τότε δημιουργήσει το “world’s first sportscar for five” μόλις αποκάλυψε τη νέα Cayenne και τη…

…νέα Cayenne Coupé. Είναι η ίδια μεν πλατφόρμα αλλά με πολλές αλλαγές κυρίως μηχανικά και “enhanced on- and off-road performance”. Στο πάτημα δε η εεργητική PASM (Porsche Active Suspension Management) ανάρτηση είναι στάνταρ σε όλη τη γκάμα των μοντέλων πια ενώ οι προβολείς LED Matrix δίνουν το παρόν.

Πάμε και να τη δούμε αλλά και να δούμε μια περιγραφή των μοντέλων.

Οι περισσότερες αλλαγές είναι στο εμπρός μέρος με αύρα από Taycan, νέα σχεδίαση του προφυλακτήρα και φτερά πιο δυναμικά. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περισσότερες και έχουμε πάλι μια μαγιά από εκείνη της Taycan.

Άλλο ταμπλό, άλλη κονσόλα και μια νέα οθόνη 10,9 ιντσών μπροστά από το συνοδηγό, η οθόνη αφής 12,3 ιντσών στην κεντρικά και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων στις 12,6′.

Πιο ισχυροί οι κινητήρες με τον 3λιτρο V6 με turbo Cayenne να δίνει 353 ίππους και σε plug-in υβριδική E-Hybrid έκδοση να φέρνει μέχρι και 469 ίππους στους τροχούς. Η μπαταρίας από 17.9 είναι στις 25.9 kWh. Η δε Cayenne S είναι πια με V8 με 474 ίππους και η κορυφαία Turbo GT φτάνει τους 659 ίππους.