Κι όμως πέρασαν δέκα χρόνια περίπου. Η σειρά με την ρετρό σχεδίαση της BMW R 12 και BMW R 12 nineT αναβαθμίζεται.

Μοντέλα roadster με έναν κινητήρα που δεν έχει πολλές αλλαγές, τεχνολογικά στοιχεία όπως που διαφέρουν σε όλα τα επίπεδα, η BMW R 12 από τη μια και η BMW R 12 nineT από την άλλη κινούνται χάρη σε έναν αροελαιόψυκτο boxer κινητήρα που – όπως μαρτυρά το R 12 – είναι των 1.170.

Αυτός αποδίδει 109 ίππους στις 7.000 στρ/λεπτό ενώ νέο είναι το πλαίσιο που έχει αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Αντί να είναι από δύο τμήματα όπως το μοντέλο του 2013 έχει πια φτιαχτεί από ένα τμήμα κάτι που ‘χαρίζει’ και στην αισθητική τελικά.

Αλλαγές και στις αναρτήσεις, κυρίως πίσω, με τον αναβάτη να μπορεί να διαλέξει την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς ενώ νέα είναι και τα φρένα με το σύνολο σύστημα BMW cornering ABS Pro ως στάνταρ.

Τα όργανα είναι… retro στύλ αφού είναι αναλογικά και στρογγυλά όργανα, αν και μπορείς να κάνεις αλλαγές όπως μπορείς εάν θέλεις να επιλέξεις ψηφιακή οθόνη. Όμορφο το νέο ρεζερβουάρ μαζί με τη σέλα που είναι λίγο πιο χαμηλά ενώ στα χρώματα διαλέγεις ανάμεσα σε Το Blackstorm metallic, San Remo Green metallic. ή το ωραιότατο Option 719 “Aluminium” που έχει το αγαπημένο μας βουρτσισμένο αλουμίνιο. Ο βασικός της R 12 nineT έχει πολλά καλά, υπάρχουν όμως και οι έξτρα επιλογές που είναι ποοολλλές.