Η αλήθεια είναι πως η χρήση της ολόφρεσκης πλατφόρμας του γκρουπ για Premium ηλεκτρικά μοντέλα έχει ενδιαφέρον. Και ναι, το νέο Audi Q6 e-tron με την “digital lighting technology” του και την…

…”fast-charging” φιλοσοφία του έχει ενδιαφέρον. Η εταιρία υπόσχεται μια πολύ μεγάλη αυτονομία (το Q6 υπόσχεται 625 χιλιόμετρα/φόρτιση και το SQ6 598), την γρήγορη φόρτιση με την κατάλληλη υποδομή όπως και ένα ολοκαίνουργιο περιβάλλον οδήγησης πλήρως ψηφιακό αυτή τη φορά. Η πλατφόρμα PPE με τεχνολογία 800V δίνει ταχύτητα φόρτισης μέχρι 270 kW και το 80% της φόρτισης -αν το δίκτυο το δίνει- σε 21 λεπτά όπως λέει η Audi.

Το all-new Audi Q6 e-tron έρχεται σε μια εποχή στην οποία τα ηλεκτρικά μοντέλα ‘χτυπιούνται’ στην αγορά και εμείς λέμε πως σίγουρα αδιάφορο δεν είναι. Είναι πολύ αεροδυναμικό, με συντελεστή 0,28 Cd μακρύ στα μήκος 4.771 χιλιοστά με πλάτος 1.965 χιλιοστά και ύψος 1.640 όπως και μεταξόνιο 2.899 χιλιοστά που σημαίνει χώρο για τα πόδια άφθονο. Αποσκευές στα 526 λίτρα με άλλα 64 στο «frunk» μπροστά.

Το νέο Q6 e-tron είναι σημαντικό SUV για την εταιρείας και όπως είπαμε πατάει πάνω στην φτιαγμένη για ηλεκτρικά μοντέλα PPE (Premium Platform Electric) ενώ είναι και ένα πράσινο ‘στοίχημα’: είναι μοντέλο που θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της στο Ingolstadt σε γραμμή παραγωγής με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα.

Εσωτερικά θα δεις το ΜΜΙ panoramic display που είναι κυρτή κεντρική οθόνη 14,5 ίντσες με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά και μια 11,9′.

Light Wars: Σχεδιαστικά μπροστά έχει πολλά στοιχεία από πρωτότυπα οχήματα της μάρκας. Ειδικά τα μπροστά νέα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα όπως και τα φώτα ημέρας ενώ και πίσω οι επιλογές στο τι δείχνουν είναι εντυπωσιακές με τεχνολογία OLED 2ης γενιάς και εκατοντάδες φωτιστικά στοιχεία. Το δε Active Digital Signature μπορεί να απεικονίσει πολλά -όπως και αρκετά νέα EV μοντέλα της Κίνας βέβαια για να το λέμε…

Το head-up-display προβάλλει 3D στοιχεία για τις ενδείξεις που είναι ένα με την θέα.

Νέοι και οι Made in Ουγγαρία μικρότεροι ηλεκτροκινητήρες που πιάνουν 30% λιγότερο χώρο και είναι κατά 20% ελαφρύτεροι ενώ στα μοντέλα πάμε από το 387 ίππων με τα 5,9′ για τα 100 μέχρι το SQ6 με 516 ίππους και 4,3′ για τα 100.

Στη γερμανική αγορά ξεκινά από τα 74.700…