hulu1

Η πιέση είναι έντονη πλέον από τους παρόχους περιεχομένου πολλές δωρεάν υπηρεσίες βίντεο να γίνουν συνδρομητικές. Αχ αυτή η Apple τι μας έχει κάνει…

Έτσι λοιπόν συμβαίνει με το Hulu, μια σύμπραξη των NBC Universal, News Corporation, και Walt Disney Company, που έχει ήδη πετύχει να κερδίσει ένα πολύ καλό κοινό στο κομμάτι των video sites του internet.

Με τη φιλοσοφία της ποιότητας και όχι της ποσότητας η υπηρεσία παρέχει βίντεο από μια μικρή ομάδα παρόχων περιεχομένου κάτι που σημαίνει πως δεν θα έχει ποτέ το traffic ενός ελεύθερου για όλα και όλους video όπως το YouTube, αλλά έχει ένα πιο σταθερό ακροατήριο και άρα, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, είναι ένα site με περισσότερες δυνατότητες διαφήμισης.

Και εδώ συνδρομητικό μοντέλο;
Έτσι λοιπόν ο Jason Kilar, Διευθύνων σύμβουλος της Hulu, ανακοίνωσε πως η εταιρία είναι κερδοφόρος τα δύο τελευταία τρίμηνα καθώς μπήκε στην 3η χρονιά λειτουργίας της, ενώ πηγές από την εταιρία αναφέρουν πως μεγαλύτερα κέρδη αναμένονται με το λανσάρισμα του… do-it-bigger Apple iPad, για το οποίο το Hulu ετοιμάζει μια ειδική app -εφαρμογή.

Δεν λείπουν και τα προβλήματα στο  Hulu με 200 παροχείς περιεχομένου να λαμβάνουν το 50% με 70% percent των διαφημιστικών εσόδων. Με 903 εκατομμύρια streams το Γενάρη αυτά είναι μεγάλα νούμερα αλλά πολλοί providers ισχυρίζονται πως τα… τσέκ είναι πολύ μικρά και θα προτιμούσαν ένα σύστημα που θα βασίζεται στις συνδρομές.

Η Viacom ήταν από τις πιο εκνευρισμένες για το θέμα με τα μαγνητοσκοπημένα επεισόδεια των The Daily Show with Jon Stewart” και “The Colbert Report.” να μην φέρνουν τα ποθητά έσοδα.

Από την άλλη μάλλον οι γκρίνιες δεν έχουν και πολύ σχέση με τη λογική όταν το Hulu κατάφερε να φέρει $100 εκατομμύρια πέρυσι με το ποσό να αναμένεται να διπλασιαστεί αυτό το χρόνο σύμφωνα Kilar.

Έσοδα χωρίς το ρίσκο της συνδρομής δεν είναι και άσχημα αποτέλεσμα σε εποχές δύσκολες…