Και τώρα βασικά ερωτήματα: Είναι η τεχνολογία αυτή το επόμενο μεγάλο βήμα στη διαφήμιση ή ούτως ή άλλως η προσωπική μας ζωή έχει γίνει θρύμματα με τα sms και δεν πάει άλλο;

Ας μεταφερθούμε στο Τόκιο λοιπόν, όπου ο Μεγάλος Αδερφός πραγματικά βλέπει και βλέπει με στόχο τη δουλειά. Ήδη λοιπόν επιχειρήσεις στο νησί της Άπω Ανατολής αρχίζουν όπως αναφέρετια να ετοιμάζουν διαφημιστικά πανώ με κάμερες που ανιχνεύουν την ηλικία και το φύλλο εκείνου που περνά από την αφίσα. Ιαπωνικές εταιρίες πιστεύουν πως μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις μετρήσεις όπως και τη διαφήμιση μέσω Ίντερνετ για να στοχεύουν καλύτερα το κοινό.

Το όλο πρόγραμμα με ονομασία Digital Signage Promotion Project, ξεκίνησε στις 11 εταιρίες σιδηροδρόμων της χώρας. Είκοσι-επτά από τα συγκεκριμένα διαφημιστικά σημεία έχουν αναπτυχθεί σε προαστιακούς γύρω από το Τόκιο. Εκπρόσωπος της εταιρίας περιγράφει πως, “Η κάμερα μπορεί να διακρίνει το φύλλο και τη σχετική ηλικία ενός ατόμου ακόμη και αν περπατά μπροστά στη διαφημιστική ταμπέλα και αν κοιτάξει έστω και ένα δευτερόλεπτο.”

Περιττό να πούμε πως:

1. Η εφεύρεση είναι ακριβώς αυτό που είδαμε στον κόσμο του “Minority Report” των κυρίων Steven Spielberg και Tom Cruise αν και στην ταινία το σύστημα πήγαινε ένα βήμα παραπάνω με την αναγνώριση του ατόμου και την εκφώνηση του ονόματος του και

2. Ήταν ΒΕΒΑΙΟ πως οι γιαπωνεζούληδες θα είναι οι πρώτοι που θα το δοκιμάσουν…

Οι σκέψεις και τα σχόλια δικά σας…