Την πολυπόθητη επιστροφή της στην κερδοφορία ανακοίνωσε η μεγάλη κυρία των consumer electronics, Sony για το δεύτερο τρίμηνο του 2010, με τον στόχο να έχει επιτευχθεί χάρη σε αυξημένες πωλήσεις σε βασικές κατηγορίες προϊόντων. Το αποτέλεσμα δε κάνει τις εκτιμήσεις από την περασμένη Πέμπτη να μιλούν και για κερδοφορία στο σύνολο του τρέχοντος έτους.

Η εταιρία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ¥25.7 billion (US$290 εκατομμύρια μέχρι τις 30 Ιουνίου, την τελευταία ημέρα της περιόδου που αναφέρεται), αναστρέφοντας τη ζημιά που κατγράφηκε στην ίδια περίοδο ένα έτος πριν. Οι πωλήσεις ανέβηκαν κατά 4% στα ¥1.7 τρισεκατομμύρια.

Οι αυξημένες πωλήσεις των Bravia LCD TV βοήθησαν τα καταναλωτικά της Sony να αυξηθούν κατά 7%.

Η Sony πούλησε 5.1 million Bravia TVs στο τρίμηνο, αύξηση κατά 60% συγκριτικά με το 2009. Καλά νέα για τη Sony αφού η αύξηση είναι μέσα την κατεύθυνση για αύξηση στις 25 εκατομμύρια τηλεοράσεις μέχρι τη λήξη του οικονομικού έτους που τελειώνει στις 31 Μαρτίου 2011.

Το δεύτερο τμήμα της Sony που είχε σημαντική άνοδο σε πωλήσεις ήταν το τμήμα networked προϊόντων, που ξεπέρασε “σημαντικά” τις προσδοκίες με πωλήσεις αυξημένες σχεδόν στο 1/3 χάρη στη ζήτηση για Vaio laptop υπολογιστές και PlayStation 3 παιχνιδομηχανές. Ο τμήμα αυτό παρέμεινε στο κόκκινο, αν και οι απώλειες περιορίστηκαν στο 1/10 των περυσινών.

Η Sony πούλησε 1.9 εκατομμύρια PC στο τρίμηνο από το 1.1 εκατομμύριο στην ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ το PlayStation 3 διπλασίασε τις πωλήσεις στις 2.4 εκατομμύρια μονάδες.

Τα αποτελέσματα είναι του τρίτου τριμήνου στη σειρά με βελτιωμένη κερδοφορία για τη Sony και δείχνουν πως η ευρεία ανακατάταξη στην εταιρία αποδίδει καρπούς.

Ο κος… Sony δηλαδή ο CEO της εταιρίας Howard Stringer ταρακούνησε τη Sony νωρίς το 2009 όταν διόρισε νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου και απέκτησε ο ίδιος τον έλεγχο του τμήματος ηλεκτρονικών της εταιρίας. Η αναδιοργάνωση είχε σαν σκοπό την από κοινοί χρησιμοποίηση πόρων και την ταχύτερη λειτουργία σε τμήματα που ιστορικά ήταν διαφοροποιημένα και ανεξάρτητα.

Σαν αποτέλεσμα των κινήσεων αυτών, η Sony είδε δυνατές πωλήσεις στα τμήματα consumer και networked προϊόντων, η εταιρία Sony άλλαξε προς τα πάνω τις προβλέψει της για το οικονομικό έτος που λήγει τον Μάρτιο του 2011 και περιμένει κέρδη ¥60 δισεκατομμύρια, 20% πάνε σε σύγκριση με προηγούμενες εκτιμήσεις και σίγουρα σε πολύ θετικότερο πρόσημο από τις ζημιές του περασμένου έτους…

Pas mal Sony…