Αυτό που είναι ενδιαφέρον με το γεγονός πως το Facebook έκανε την ανακοίνωση της δημιουργίας του Places δεν είναι πως αποτελεί πρωτιά το location sharing — μοιράζεστε τη θέση σας, αλλά πως είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να γίνει ευρέως γνωστό το location sharing.

Τι μυαλό πίσω από το Facebook, ο κος Mark Zuckerberg δήλωσε πως το Places σχεδιάστηκε με τρία βασικά πράγματα στο μυαλό:

1. – Ας μοιραστούμε το που είσαι

2. – Βοήθησε μας να δούμε ποιος είναι γύρω σου

3. – Θα σε βοηθήσουμε να ανακαλύψουμε νέα μέρη γύρω σου…

Σωστά καταλάβατε, τώρα θα κάθεστε σε ένα καφέ και στο κινητό, το tablet, τον φορητό θα πετάγονται.. φιλικοί χαιρετισμοί ή “…ωραίο το νέο μαλλί…”

Από την άλλη δεν είναι αυτό το πιο συναρπαστικό στην ιστορία όσο το “…Θα σε βοηθήσουμε να ανακαλύψουμε νέα μέρη γύρω σου…”

Ήδη χρήστες υπηρεσιών όπως τα Loopt, Foursqure ακόμη και Yelp έχουν χαρακτηριστικά με τα οποία μπορείς να δεις ποιος ήταν στη θέση σου ενώ το πραγματικά ενδιαφέρον θα είναι να δεις τις εμπειρίες κάποιου από το συγκεκριμένο σημείο, ένα γενικευμένο traveladvisor δηλαδή…

Σε τελική ανάλυση λοιπόν το Places προσθέτει τη δυνατότητα να μοιραστείς όχι μόνο θέση αλλά εμπειρίες οπότε και… οικονομική ουσία για το Facebook αφού έχοντας ‘τσεκάρει’ μια τοποθεσία μπορεί να ρίξει ο χώρος και λίγα δολάρια για διαφήμιση στον γίγαντα της κοινωνικής δικτύωσης.

Για να δούμε πως θα εξελιχθεί η ιστορία…