“Αξίζει χρυσάφι” να είσαι στο YouTube…

Το γνωστό video-sharing site έχει κερδίσει τα μέγιστα από τα δωρεάν ανεβασμένα βίντεο όλων και τώρα είναι μια πλατφόρμα από την οποία μπορεί κανείς να βγάλει χρήματα. Σύμφωνα με το Business Insider και μελέτη που έκανε το TubeMogul, 10 ανεξάρτητοι “YouTube partners”, έβγαλαν περισσότερα από $100,000 τον περασμένο χρόνο. Το TubeMogul χρησιμοποίησε υα δεδομένα χρηστών (viewership data) για να εκτιμήσει το ετήσιο εισόδημα των ανεξάρτητων YouTube συνεταίρων.

Η εταιρία συνδυάσε τα δεδομένα από εισόδημα που προέρχεται από banner που τοποθετήθηκαν δίπλα σε βίντεο με μεγάλη επιτυχία. Το κόστος εντύπωσης ανά δαιφήμιση σε banner ήταν $1.50, σύμφωνα με το TubeMogul. Για να καθορίσουν τι να πληρώσουν στα ανερχόμενα αστέρια τους οι θεάσεις κάθε συνεταίρου από πέρυσι προστέθηκαν και διαιρέθηκαν με το 1.000. Το δημοφιλές site τότε πολλαπλασίασε κάθε ένα από τα σύνολα επί το $1.50 και διαίρεσε τον αριθμό δια δύο. Το YouTube μοιράστηκε με τους ‘συνεταίρους’ τα κέρδη δίνοντας τους το 50%από κάθε αριθμό για κάθε βίντεο.

Παραδείγματα… ‘αστέρων’

Η YouTube διασημότητα με τα περισσότερα κέρδη, ο κος Shane Dawson έβγαλε $315,000 με τρία διαφορετικά YouTube κανάλια. Οι Annoying Orange, μια σειρά που θυμίζει τη Φρουτοπία με… φρούτα που μιλούν έβγαλε about talking $288,000 ενώ ο Philip DeFranco μια YouTube προσωπικότητα γέμισε τον τραπεζικό του λογαριασμό με $181,000 για το online σόου του με νέα για την pop κουλτούρα, την πολιτική και άλλα θέματα.

Ο σταρ του Viral κος Ryan Higa, έχει 2.6 εκατομμύρια συνδρομητές και έβγαλε $151,000 από το YouTube πέρυσι με βίντεο όπως “How to be Gangster” και “How to be Ninja” (…). Τέλος ο Lucas Cruikshank έχει σήμερα το 2ο YouTube κανάλι με τις περισσότερες συμμετοχές και έβγαλε $146,000 την περασμένη χρονιά υποδυόμενος “έναν εξάχρονο που λέγεται Fred”.

Δεκάδες άλλοι έβγαλαν περισσότερα από 100 χιλιάδες δολάρια χάρη σε μερικές χιλιάδες δικά μας κλικ…