Κι όμως δεν είναι ‘παιχνίδια’…

Η χρήση social media σε εθνικές (ΗΠΑ) και διεθνείς κρίσεις είτε φυσικές καταστροφές, είτε πολιτικές είναι κάτι που έχει απίστευτο ενδιαφέρον. Η ισχύς των social media σε ώρα κρίσης άρχισε να γίνεται γνωστή τις εκλογές στο Ιράν το 2009 με τεράστια κάλυψη ειδικά στο Twitter. Πιο πρόσφατα το Internet και τα social media έπαιξαν πολύ σημαντικό ρόλο στη διάδοση νέων για τον σεισμό στην Αϊτή και την πολιτική επανάσταση στην Αίγυπτο τις τελευταίες 12 ημέρες.

Και όχι μόνο αυτό, το 2009 δύο κορίτσια παγιδεύτηκαν σε μια καταιγίδα σε ένα αγωγό λυμάτων και χρησιμοποίησαν το Facebook για να ζητήσουν βοήθεια αντί να καλέσουν τις υπηρεσίες εκτάκτου ανάγκης. Νέα έρευνα δε του Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού και άλλων οργανισμών έδειξε πως τα social media θα παίξουν έναν πιο ισχυρό και επίσημο ρόλο στην ανταπόκριση σε συνθήκες εκτάκτου ανάγκης.

Τα δεδομένα του παραπάνω infogram που έστησε η CreditLoan, δείχνουν σημαντικά…