Το συγεκριμένο άρθρο έχει στοιχεία από το post που αρχικά εμφανίστηκε στο American Express OPEN Forum…

Η απευθείας… έκρηξη της app για το iPhone, το δημοφιλές Instagram που έχει περισσότερο από δύο εκατομμύρια χρήστες και η ελκυστικότητα του Picplz έχουν εμπνεύσει τις εταιρίες των… ‘ψαγμένων’ (early adopter brands) και μικρές επιχειρήσεις ώστε να εξερευνήσουν τις επιχειρηματικές προοπτικές της νέας τάσης.

Στο στρατόπεδο του Instagram μεγάλα ονόματα όπως Starbucks, NPR και Brisk Iced Tea, αλλά και μικροί παίκτες στις ΗΠΑ όπως οι Hatchcraft, Photojojo και Charity: Water. Στο δε Picplz ‘δουλεύουν’ οι San Diego Chargers, το Madison Square Garden, ο καλλιτέχνης Trey Songz, ο DJ Neil Armstrong και οι L.A. Lakers.

Δείτε πως χρησιμοποιούν για να πλασάρουν αυτό που θέλουν οι mobile photo sharing υπηρεσίες όπως τα Instagram και Picplz.

Photo Ready

Όσοι έφτιαξαν αυτά τα μέσα εκμεταλεύονται το άμεσο ‘μοίρασμα’ καλής ποιότητας φωτογραφιών. Το κάνουν πολύ καλά τα Instagram και Picplz προσθέτοντας την “συναισθηματική” ποιότητα με φίλτρα ώστε ο καθένας να κάνει με ‘point-and-shoot-and-share’ διαδικασία ότι και ο επαγγελματίας. Τι θέλουν να κερδίσουν οι εταιρίες; Αν και το… ψάχνουν ακόμη, οι πιο πολλές δείχνει να ‘δοκιμάζουν’ μέσα από τις apps την αποδοχή των φαν τους και των χρηστών σε κάθε υπηρεσία.

Και το Picplz και το Instagram ανταποκρίνονται με “φιλικά προς τις επιχειρήσεις” updates. Το Picplz έχει έναν πίνακα ελέγχου analytics που βοηθά να έχουν οι χρήστες ανάλυση των likes και των σχολίων για κάθε φωτογραφία. Το Instagram, από την άλλη, έχει εισάγει hashtags, μια δυνατότητα κοινού tagging feature που έτσι ανοίγει την υπηρεσία σε καμπάνιες για εταιρίες.

Από τις πρώτες ήταν το Starbucks που έστησε account στο Instagram και είναι ικανοποιημένο με τα αποτελέσματα: ουσιαστικά με το ‘μοίρασμα΄φωτογραιφών, “…πηγαίνουμε στο παρασκήνιο,” λέει το Product Manager της εταιρίας, κος Brad Nelson που ισχυρίζεται που πολλοί ήδη μοιράζονται τις φωτογραφίες αυτές. Αν δούμε στο #starbucks hashtag υπάρχουν ήδη +1.000 φωτογραφίες που έχουν γίνει tagged, με την ετικέτα Starbucks.

Το ίδιο έκανε ο χρήστης @JoshJohnson και η νέα εταιρία Hatchcraft. Μαζί έκανα μια προσφορά με τους χρήστες Instagram να κάνουν tag της καλύτερης φωτογραφίας με φίλτρο Lomo και με το #jjchallenge να έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν έναν δώρο από την Hatchcraft: περισσότερες από 2.000 φωτό έφτασαν στο #jjchallenge hashtag…

Και είμαστε σίγουροι πως είναι το ξεκίνημα…