Το Shark Tag, You’re It είναι μια online πλατφόρμα σχεδιασμένη για να φέρει τον καλύτερο, πιο δημιουργικό τρόπο για να διατηρηθεί η ποιότητα των οικοσυστημάτων των ωκεανών. Με μια σειρά από τα κορυφαία ταλέντα της βιομηχανίας της τεχνολογίας, η πλατφόρμα φιλοξενεί τη βοήθεια εταιριών όπως η Google και το Boston Consulting Group.

Τι θέλουν να κάνουν λοιπόν όλοι αυτοί οι κύριοι της τεχνολογίας και της οικονομίας για το θαλάσσιο περιβάλλον;

Το Shark Tag, You’re είναι μια από της κινήσεις που σχεδιάζονται την επερχόμενη Σύνοδο της Θάλασσας.

Ουσιαστικά ένα Νταβός για ένα κοινό πιο νεανικό και ενεργό, είναι μια σύνοδος για σύλληψη ιδεών σε μεγάλη κλίμακα, έν brainstorm και μια ανταλλαγή ταλέντων για μεγάλα μυαλά. Καλλιτέχνες και προσωπικότητες όπως οι Sir Richard Branson, Russel Simmons, The Roots, στελέχη των Google, GE, UNICEF, Zappos και άλλων για τρεις ημέρες συμμετέχουν στο event που έχει σχεδιαστεί να λάβει χώρα σε ένα κρουαζιερόπλοιο έξω από τις ακτές της Φλόριντα.

Σκοπό είναι η εστίαση στην συντήρηση του ωκεανού και τοιυ οικοσυστήματος του,

Ένα λοιπόν από τα event που λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης είναι μια διοργάνωση για τη σωτηρία των καρχαριών.

Για το “Shark Tag, You’re It” πρέπει κανείς να βρει την καλύτερη ιδέα για τα όμορφα θηλαστικά ενώ ταυτόχρονα έχει και τη ευκαιρία να ‘σημαδέψει’ καρχαρίες. Η ερώτηση είναι: “Ποιο είναι το πιο σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι ωκεανοί σήμερα και πως μπορεί η εταιρία σου ή η βιομηχανία σου να βοηθήσει;”

Ήδη μέσα από το site πολλές ιδέες από τις βιομηχανίες της τεχνολογίας, των επιχειρήσεων και της φιλανθρωπίας έχουν προκύψει.

Για παράδειγμα ο κύριος Joey Rubin, της εταιρίας “Dante’s Fried Chicken” είχε την ιδέα της μετατροπής της πληροφορίας μέσω GPS από καρχαρίες που έχουν σηματοδοτηθεί σε μουσικές νότες που θα προγραμματιστούν στους άξονες X και Y. Η κίνηση των καρχαριών θα δημιουργήσει μια ‘ελεύθερη συμφωνία’ της θάλασσας.

Ο κύριος Matthew Stepka, αντιπρόεδρος της Google για Στρατηγική και Επιχειρηματικές Λειτουργίες μίλησε για το φαινόμενο του θερμοκηπίου και την προσπάθεια της εταιρίας να μειώσει τους ρύπους,

Σε κάθε περίπτωση το site έχει δημιουργηθεί για να προωθήσει την ανακάλυψη και οι ιδέες κατηγοριοποιούνται όχι με τον τύπο τους ή την εταιρία ώστε οι επισκέπτες να κάνουν ‘βόλτα’ από κατηγορία σε κατηγορία.

Δεν υπάρχουν ‘νικητές’ και το ζήτημα είναι αν έτσι θα υπάρχει αποτέλεσμα αλλά όπως λέει ο κύριος Rubin: “Μπορεί να μην εκτελεστεί κανένα αλλά είχαμε 50 επιχειρηματίες να χρησιμοποιήσουν τις ικανότητες τους και τα εργαλεία τους για να ξεκινήσει μια κουβέντα…

When’s the last time you went to the ocean? from SummitD on Vimeo.