Για όσους χρησιμοποιούν εφαρμογές για εύρεση θέση (location-based apps) όπως τις  Foursquare ή το Facebook Places πρέπει να πούμε πως ανήκουν στη μειοψηφία: είναι μόλις το 17% του πληθυσμού που έχουν κινητά σύμφωνα με μια μελέτη που ετοίμασε η ψηφιακή υπηρεσία  Beyond και μεταφέρει, αποκλειστικά, το Mashable…

Από  εκείνους που απέχουν από την όλη τρέλα του “λέω-και-σε-άλλους-που-είμαι” το 48% δεν συμμετέχει για λόγους ιδιωτικότητας. Και το 50% συνολικά απλά δεν συμμετέχει γιατί δεν έχει smartphone.

Η μελέτη αποκάλυψε για τα  Facebook και Groupon πως το 90% όσων χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες επιλέγουν το Facebook Places –  το 40% από αυτούς δεν έχουν ποτέ κάνει check in αλλά θα σκέφτονταν να το κάνουν και να μοιραστούν τις θέσεις τους με το  Groupon.

Θέλουν… το δωράκι τους!

Οι μισοί από εκείνους που χρησιμοποιούν checkin apps (54%) λένε πως έχουν κίνητρο να χρησιμοποιήσουν μια εφαρμογή τέτοια όταν υπάρχουν εκπτώσεις. Μόλις το 21% θεωρεί κίνητρο σήματα και ανταμοιβές –  το ποσοστό αυτό, εκείνων δηλαδή που δεν θέλουν να δώσουν τη θέση τους με…. ψέματα, φτάνει το 99% για όσους δεν χρησιμοποιούν checkin apps, 99%. Λογικό…

Στο παρακάτω infographic η Beyond,  σε συνεργασία με την Social-Loco είπε πως είχε έρευνα από στατιστικό δείγμα 1,003 Αμερικανών καταναλωτών. Έγιναν 21 ερωτήσεις που αφορούν τη χρήση των  Facebook Places, Groupon, Living Social, Twitter υπηρεσιών θέσης, Yelp checkins, Foursquare, Gowalla, Foodspotting, Path, Instagram, Soundtracking και Aroundme.

Από εκείνους που έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες πάντως φαίνεται πως οι πιο πολλοί ενδιαφέρονται για φαγητό και ποτά. Στις κορυφαίες θέσεις είναι τα εστιατόρια (53%), τα καφέ  (40%), τα ξενοδοχεία (38%) και τα μπαρ (36%).