Το Facebook έχει αποφασίσει να κλείσει το Facebook Deals, την τεσσάρων μηνών προσπάθεια της εταιρίας να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστεί για το Groupon.

“Μετά από τις δοκιμές του Deals για τέσσερις μήνες, αποφασίσαμε να τερματίσουμε το προϊόν μας Deals στις ερχόμενες εβδομάδες,” είπε το Facebook στο Reuters σε δήλωση του.

Το προϊόν είχε λανσαριστεί τον Απρίλιο και ήταν μια προσπάθεια να φέρει την ‘αύρα’ του φαινομένου των καθημερινών deals στους χρήστες του Facebook που ξεπερνούν τα 750+ εκατομμύρια.

Ξεκίνησε στις πόλεις San Francisco, Austin, Dallas, Atlanta και το San Diego αλλά συνέχισε και σε άλλες πόλεις.

Η αγορά των καθημερινών deals πάντως είναι ακόμη πιο ανταγωνιστική τους τελευταίους μήνες ενώ υπάρχουν και ερωτήματα για το όλο business model μετά τα ερωτήματα για τα οικονομικά της Groupon.

“Νομίζουμε πως υπάρχει δύναμη στην κοινωνική προσέγγιση του να στέλνεις άτομα σε τοπικές επιχειρήσεις,” είπε το Facebook σε δήλωση που ισχυρίζεται πως “…έμαθε πολλά”.

Αναμένεται η συνέχεια – και η επόμενη ημέρα και κίνηση από την εταιρία.