Έχουν περάσει δύο εβδομάδες από το λανσάρισμα του iPhone 4S και η Apple θέλει να δει τι συμβαίνει με το πρόβλημα της χαμηλής αυτονομίας της μπαταρίας, εγκαθιστώντας ένα πρόγραμμα επίβλεψης – monitoring program.

Η αντιμετώπιση με την αναζήτηση crowdsourced πληροφοριών έγινε γνωστή μέσω της εφημερίδας The Guardian που βρήκε χρήστη στο Ηνωμένο Βασίλειο με τον οποίο ήρθε σε επαφή η εταιρία όταν έγραψε πως έχει προβλήματα με τη ζωή της μπαταρίας του online. Ο χρήστης ανέφερε πως επικοινώνησε μαζί του στη συνέχεια μηχανικός και είπε πω έχει αναλάβει να ‘έρθει σε επαφή με χρήστες για δεδομένα,”. Ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης είπε πως έχει 10% πτώση στην μπαταρία του κάθε ώρα.

Ο μηχανικός της Apple στη συνέχεια “παραδέχθηκε πως υπάρχει ζήτημα – admitted this was an issue,” και έκανε πολλές ερωτήσεις για τη χρήση του κινητού ενώ ρωτήθηκε αν θα μπορούσε να εγκαταστήσει ένα πρόγραμμα και αργότερα στην ημέρα να πάρει τις πληροφορίες.”

Η Apple γενικά δεν είναι ξεκάθαρη για το τι συμβαίνει με τη μπαταρία του iPhone 4S με τα επίσημα δεδομένα να μιλούν για χρόνο ομιλίας 200, χαμηλότερο από άλλα μοντέλα, ενώ η Apple λέει πως το 4S έχει περισσότερο χρόνο ομιλίας σε συνθήκες δικτύων 3G.

Αν και δεν έχει φτάσει στα επίπεδα του Αntennagate το ζήτημα έχει γεμίσει με μηνύματα τα Apple message boards με user post όπως ένα “iPhone 4S battery life” να έχει 1,300 replies και κάπου 100,000 views από τις 15 Οκτώβρη.

Δεν υπάρχει ξεκάθαρη απόφαση αφού κάποιοι με ένα clean restore από το iTunes έλυσαν το πρόβλημα, άλλοι να θεωρούν πως κάτι γίνεται με τα Contacts, ειδικά όσες είναι από το MobileMe, iCloud ή Google contacts, όπου επίσης υπήρχε ζήτημα με μεταφοραά

Άλλος πιθανός ένοχος το Notifications του iOS 5, που ‘υπερφορτώνει’ με διαρκή pings από τα Facebook ή/και Instagram, ενώ τουλάχιστον το Siri, φαίνεται να μη δημιουργεί ζήτημα.

Χαμός…