Ο κος Phil Molyneux (με τον τίτλο President and Chief Operating Officer στην Sony Electronics Inc) βρέθηκε στο Σαν Φρανσίσκο με δημοσιογράφους…

Εκεί συζήτησε για τις προσπάθειες της Sony να αλλάξει τη συνολική user experience όπως και την εικόνα των καταστημάτων – store experience. Ο κος Phil Molyneux είπε πως τα Sony καταστήματα πρέπει να είναι “Wonderland of Sony” – μια… Χώρα Θαυμάτων με τεχνολογία της ιαπωνικής εταιρίας δηλαδή, και όχι μόνο να δίνουν μια όμορφη γεύση των Sony δημιουργημάτων και ένα σημείο όπου να μπορούν να “…αγοράσουν προϊόντα”, αλλά να είναι και σημείο όπου θα μαθαίνουν να “get more” από τα μηχανήματα και να υποστηρίζονται.

Με αυτά το νου η Sony έχει από την περασμένη άνοιξη αλλάξει την εικόνα και τον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων σε έξι σημεία. Σήμερα 6 μήνες μετά ο κος Molyneux λέει πως έχει αποδόσει η νέα φιλοσοφία και η Sony είναι έτοιμη να επεκτείνει το concept.

Ο κος Phil Molyneux είπε πως το κατάστημα στο Χιούστον έχει 100% αύξηση τζίρου από την πρώτη ημέρα ενώ το κατάστημα στη Νέα Υόρκη έχει φτάσει το +265%. Εκτός από τα δικά της καταστήματα η Sony έχει δώσει την εμπειρία της και σε άλλα καταστήματα που αποκαλεί Sony “golden stores” – επιλεγμένα Walmart, Best Buy και Frys στην Αμερική με Sony τμήμα που υποστηρίζεται από την Sony. Εκεί η εταιρία είπε πως έχει δει αύξηση 40% με το “golden store” branding.

Η εταιρία πάντως είναι σε στάση ‘προσοχής’ – “optimistically cautious” το λένε, αφού λειτουργεί σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον αλλά έχει καλές επιδόσεις στο φετινό τμήμα των γιορτών: ο Phil Molyneux λέει πως για τη Sony αυτή την περίοδο τα νούμερα έχουν επιστρέψει σε αυτά του 2008.

Καταστήματα που ο άνθρωπος της εταιρίας λέει πως έχουν στόχο να κερδίσουν ‘πιστούς’ – customer loyalty με καλά προϊόντα και hands-on experience όπως και διαρκείς αναβαθμίσεις.

Σε καλό δρόμο…