Την έρευνα έκανε το τμήμα της Visa, το PlaySpan που ανακάλυψε πως τα Αμερικανάκια έχουν αποκτήσει ‘μανία’ με τα virtual αγαθά.

Από δε το 2009 μέχρι τα τέλη του 2011 διπλασιάστηκε η δαπάνη και πέρυσι δαπανήθηκαν $2.3 δισεκατομμύρια σε αγαθά και υπηρεσίες στον virtual κόσμο. Ανάμεσα στους gamers των ΗΠΑ δε 35% ήταν η αύξηση στην συγκεκριμένη αγορά.

Η έρευνα ήταν της Frank N. Magid Associates και βρήκε πως ο μέσος gamer δαπανά $64 σε virtual αγαθά το χρόνο. Με άλλα λόγια επιλέγει κανείς να μην αγορά ένα παιχνίδι για PS3 ή/και Xbox 360 game για περισσότερο content σε games που έχει ήδη.

Το στέλεχος της PlaySpan, ο κος Karl Mehta συνόψισε με τα εξής: “Consumer acceptance of virtual goods represents a huge growth opportunity, not just for game publishers, but for all digital content companies.”

Ο Mehta είπε πως μουσική, ταινίες και κοινωνικά δίκτυα έχουν επιπλέον αντικείμενο.