Εκεί στο Facebook σχεδιάζουν να λανσάρουν ένα job board με στόχο εταιρίες που θα ζητούν άτομα από ένα σύνολο 950 εκατομμυρίων πιθανών πελατών…

Το Facebook έχει αποτελέσει εργαλείο στον τομέα με postάρισμα προσφορών αλλά ποτέ δεν έχει δώσει κανονικό εργαλείο. Έτσι υπάρχει το LinkedIn και το Monster. Από την άλλη με πηγές “people familiar with the matter” στο Facebook συζητούν για χρήση μέχρι σήμερα μόνο third-party job boards – όπως ranchOut, Jobvite, και Work4 Labs στις ΗΠΑ που έχει χρησιμοποιήσει το ίδιο το Facebook αναζητώντας πελάτες

Σίγουρα αντίπαλος είναι το LinkedIn όπως λέει και ο κος Doug Anmuth αναλυτής της J.P. Morgan που όμως ΔΕΝ πιστεύει πως θα θανατθεί το LinkedIn: “Facebook and LinkedIn serve different purposes for most users today,” είπε ο κος Anmuth και σημείωσε πως: “We believe many users will want to keep their social and professional profiles somewhat separate online.”

Σωστή εκτίμηση.