Αυτά τα Superjets είναι τα πρώτα επιβατικά jet που έχουν σχεδιαστεί και μπει στην παραγωγή μετά τον σχηματισμό της Νέας Ρωσίας. Και ήδη το 33η σκάφος ετοιμάζεται στο Komsomolsk-on-Amur.

Στη φωλιά των SSJ100 is λοιπόν…

Η Sukhoi δυσκολεύτηκε και να ετοιμάσει και να ‘εκπαιδεύσει’ πιλότους και όχι μόνο στη νέα γενιά, αλλά σίγουρα έπρεπε να γίνει η αλλαγή…

ssj-fa-01-b

Συναρμολόγηση σε εννέα τμήματα με τις φωτό από το δεύτερο, το τρίτο, το πέμπτο και το έκτο…

Συναρμολόγηση, αλλά κυρίως ηλεκτρικά και άλλα υποσυστήματα.

Τρεις βάρδιες με 300 εργάτες.

Το κεντρικό τμήμα με τα φτερά να ενσωματώνονται στο δεύτερο και ορατές τις δεξαμενές καυσίμου.

Καύσιμο 12690 κιλά.

Χρειάστηκαν 25 χρόνια για να κατασκευαστούν 74 Tu-204 και 24 Il-96 ενώ τώρα, 25 κατασκευάστηκαν από το 2008.

Μπροστινό και πίσω τμήμα κατασκευάζονται στο Novosibirsk και μετά πάνε στο Komsomolsk-on-Amur οδικά.

Τα σύγχρονα Superjet είναι ιπτάμενοι υπολογιστές.

Καλώδια, καλώδια…

Αυτό το τμήμα συναρμολογείται στο… Μεξικό!

Η πτέρυγα συνδέεται με το κεντρικό τμήμα…

Συναρμολόγηση των flap…

Works related to the electric system are completed at the third section.

Το πρώτο μοντέλο παραγωγής έχει φτιαχτεί για να είναι αντικείμενο επίδειξης και να στηθεί το business πρότυπο του Sukhoi Business Jet.

Αρχικά για 30 ημέρες έμενε σε αυτό το τμήμα…

Το 2015 μειώθηκε σε 10 για παραγωγή 30 αεροσκαφών το χρόνο.

Του χρόνου στα 60…

Με χρήση νέων τεχνολογιών παραγωγής και βελτιστοποίηση…

Ελαφρύς πυλώνας.

Πιστοποιημένο ως Protected Aircraft με τα 320, A330, A340, A380 και Dassault Falcon 7X να έχουν την ίδια πιστοποίηση για ασφαλή πτήση.

Ειδική γεννήτρια αέρα για καταστάσεις ανάγκης.

Η καμπίνα, που θα πάει στο Ulyanovsk, στη Βενετία ή την Τσεχία για να γίνει η εγκατάσταση και να διακοσμηθεί ανάλογα με τον πελάτη.

Καμπίνα πιλότου.

Τα ηλεκτρονικά είναι της γαλλικής Thales όπως των Airbus.

Protection from unauthorized use of a direct vision window for a period of final assembly. The employees decided that it will be safer with a lock.

Με ψηφιακό fly-by-wire …

Το έκτο τμήμα.

Συστήματα ασφαλείας…

Κινητήρες και το έκτο τμήμα παραγωγής…

Κινητήρες…

Έτοιμο για έλεγχο και αποδοχή…

Έτοιμο για την πρώτη πτήση…

Το SSJ 100LR με μεγαλύτερη αυτονομία πέταξε για πρώτη φορά τον Φλεβάρη του 2013.

Στη Ρωσία θα αντικαταστήσει τα Tupolev Tu-134, Yakovlev Yak-42 για μια  νέα εποχή στη χώρα.