…δηλαδή τα PlayStation 4 και τη μπίζνα των image sensor.

JP_Qnavi_Zoom

Η Sony ρίχνει μια μάχη σε τρία μέτωπα: τα υπερπετυχημένα Play της, την πρωτοπορία της στους αισθητήρες και την καινοτομία με τη δημιουργία του τμήματος ‘ειδικών δυνάμεων’ ερευνητών.

123

“We’re not aiming for size or market share but better profits,” λέει ο κος Hiroki Totoki, ο νέος Sony chief of its mobile division ενώ στα Xperia smartphones πάμε σε λιγότερα και ικανότερα μοντέλα.

Η Sony δεν θα είναι χορηγός στη FIFA και με βάση το νέο τριετές electronics business plan της, η εταιρία Sony έχει στόχο να ανεβάσει από το τμήμα των videogame τα ποσά στα 1.6 τρις yen ($13.6 δις). Στόχος ακόμη: ξ personalized TV, η διανομή βίντεο και μουσικής σε per paying users.

sony-qx1-qx30

Στο δε τμήμα devices που περιλαμβάνει τους αισθητήρες, η Sony μπορεί να αυξήσει τα ποσά κατά 70% μέχρι και στα 1.5 τρις yen: μέχρι και η Apple στα iPhones αλλά και πολλοί Κινέζοι κατασκευαστές τα χρησιμοποιούν.

Η εταιρία έχει στόχο να ανεβάσει και τα έσοδα από ταινίες και TV σε τρία χρόνια κατά ένα χρόνο.