Στις ΗΠΑ από τότε που έστειλε στη σύνταξη το διαστημικό λεωφορείο έπρεπε να βρεθεί μια λύση: ένα διαστημικό… ταξί.

Artist-depiction-of-CST-100

Δύο εταιρίες μετά από τεράστια φασαρία και διαμάχη κέρδισαν τελικά το συμβόλαιο ώστε να μην χρειάζονται πλέον οι Αμερικανοί τους Ρώσους οι οποίοι χρεώνουν $81 εκατομμύρια/θέση για τις κάψουλες Soyuz.

Η Boeing και η SpaceX. Και με βάση τον προγραμματισμό τα ταξιδάκια στον International Space Station πρέπει από το 2017 να ξεκινήσουν και έτσι να μεταφέρονται μέχρι και 7 άτομα μαζί με φορτίο στον Διαστημικό Σταθμό.

Για μια από τις δύο εταιρίες όμως, προβληματάκι:

Όπως αναφέρει το GeekWire το CST-100 Starliner δεν θα είναι έτοιμο για πτήση μέχρι το 2018. Κάτι που σημαίνει πως και η NASA πρέπει να αλλάξει τον προγραμματισμό της, και η SpaceX είναι η μόνη ελπίδα. Ο Elon Musk λοιπόν τώρα πρέπει να εξελίξει στην ώρα του τον Dragon.

Η Boeing όμως έχει και άλλα προβλήματα όπως με την ULA, τη συνεργασία της με τη Lockheed Martin, που έχασε ένα συμβόλαιο με την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ για τα GPS από την SpaceX. Η Boeing σκέφτεται να διώξει δε 4,000 άτομα ήδη φέτος.

Κακά μαντάτα.