Άργησε και άλλαξε, βελτιώθηκε πριν ακόμη μπει στην παραγωγή αλλά ΔΕΝ έχασε την σχεδιαστική γραμμή του ‘δικού μας’ Αλέξανδρου Λιώκη! Ιδού, η νέα Tonale, ιδού, το νέο ιταλικό κόμπακτ SUV, η…

…κομψή και φιλόδοξη Alfa Romeo Tonale.

Η Tonale έχει μείνει όσο πιο κοντά γινόταν στο πρωτότυπου που είδαμε στο Σαλόνι της Γενεύης το 2019 και στην παραγωγή πια έχει μήκος 4,53 μέτρα 1,84μ πλάτος και 1,6 μέτρα ύψος. Αν και φυσικά έχει διαφορές από το πρωτότυπο, διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του κόνσεπτ με τα στενά φωτιστικά πίσω και την μάσκα της ιταλικής να δίνουν το παρόν όπως και την, γενικά… τρέντυ πια, λωρίδα φωτός LED.

Οδηγοκεντρικό το σαλόνι μπροστά και το ταμπλό δεν έχει σχέση με την μεγαλύτερη Stelvio, υπάρχει όμως μια μεγάλη οθόνη για infotainment στις 10,25″ με Android, φυσικά με over-the-air (OTA) αναβαθμίσεις όπως είναι πια η μόδα ενώ και στον οδηγό δεν υπάρχει πια ‘καντράν’ αλλά μια 12,25″αρα οθόνη

Κινητήρες

Στην Ευρώπη η Tonale θα έχει κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και άμεσο ψεκασμό μαζί με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V για έκδοση των 130 PS και των 160 PS όταν το ηλεκτρικό μοτέρ του mild hybrid θα δίνει 20 PS και 55 Νm ενώ το αυτόματο κιβώτιο είναι 7τάχυτο με διπλό συμπλέκτη. Στην κορυφή το πιο ισχυρό είναι ένα plug-in hybrid μοντέλο με 275 PS για τα 100 χιλιόμετρα σε 6,2″, η Tonale Q4 plug-in hybrid, συνδυασμός κινητήρα 1,3 με 180 PS και ηλεκτροκινητήρα με απόδοσης που φτάνει τα 122 PS πίσω ώστε αυτή να είναι μια Alfa Romeo Tonale 4κίνητη.

Και εδώ αυτόματο 6τάχυτο σασμάν με μετατροπέα ροπής ενώ η εταιρία λέει πως ηλεκτρικά θα κινηθούμε για 60 μέχρι 80 χιλιόμετρα ΜΕΣΑ στην πόλη.

Παρόν για την αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2 στην Alfa Romeo Tonale με:

-Intelligent Adaptive Cruise Control (IACC) που διατηρεί αυτόματα σταθερή την ταχύτητα ή τη μεταβάλλει με βάση την κίνηση εμπρός από το όχημα.
– Lane Centering (LC) και Traffic Jam Assist που διατηρεί αυτόματα την ταχύτητα και την πορεία του οχήματος στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας και σε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα.
– Autonomous Emergency Braking που προειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης και αν χρειαστεί ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα. Το σύστημα λειτουργεί και στην περίπτωση πιθανής σύγκρουσης με πεζό η ποδηλάτη.
– Drowsy Driver Detection: Προειδοποιεί σε περίπτωση που διαπιστώσει κόπωση του οδηγού και το απαραίτητο πια και υποχρεωτικό…
– Blind Spot Detection που ανιχνεύει την κίνηση στα τυφλά σημεία, ενώ προειδοποιεί και στους ελιγμούς στάθμευσης σε συνεργασία με την κάμερα 360ο υψηλής ανάλυσης.

Πότε; Μια Tonale θα μπορείς να την παραγγείλεις την άνοιξη αυτή ενώ και μια ειδική Edizione θα διατεθεί στην αρχή.
Το μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Giambattista Vico στην περιοχή Pomigliano d’Arco της Ιταλίας.