Η αποκάλυψη. Οι νέες i7 και 7 είναι πλέον εκεί έξω και μοιάζουν με πρωτότυπα οχήματα σε πολλά στοιχεία. Με έναν σχεδιασμό καθαρό, “monolithic” όπως τον ονομάζει η εταιρία και μια…

…σχεδιαστική γλώσσα που μας εκπλήσσει και έχει ένδιαφέρον. Είναι οι νέες i7 και 7 μια “future statement of luxury design” όπως μας λέεη η γερμανική εταιρί;

Άνεση παντού πάντως είναι ο στόχος. Με “automatic opening doors”, μια “Sky Lounge panoramic glass roof” αλλά και το εκπληκτικό “ΒMW Theatre Screen”, το νέο μοντέλο αυτό χτυπά την κορυφή της κατηγορίας.

Ειδικά η τελευταία είναι μια 31“ ultra-HD (!) οθόνη και συνδυάζεται με συνδέσεις 5G και ήχο με την φροντίδα του Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System.

Η νέα Σειρά 7 έχει μήκος 5,391 μέτρα και πλάτος 1,95, ύψος 1,544 και μεταξόνιο 3,215 μέτρα ενώ υπάρχει φυσικά και μια ενεργή αερανάρτηση όπως και ενεργό σύστημα διεύθυνσης και τετραδιεύθυνση για τους τεράστιους τροχούς της λιμουζίνας.

Για τον οδηγό υπάρχει μια οθόνη 12,3″ δίπλα μια ακόμη στις 14,9″ και πίσω από όλες τις ηλεκτρονικές… συντροφιές είναι το σύστημα iDrive 8, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν την “ΒMW Theatre Screen” που είπαμε που είναι μια 31,3″ 8K Theatre 32:9 ΟΘΟΝΑΡΑ! Αυτή ελέγχεται από δύο… smartphone ενσωματωμένα, δύο δηλαδή οθόνες αφής 5,5″ στις πόρτες.

Εσωτερικά λιτότητα και χλιδή μαζί, με το BMW Interaction Bar να είναι απλά εκπληκτικό.

Ταυτόχρονα έχουμε και τις επενδύσεις “BMW Individual Merino leather/cashmere wool” που συνδυάζεται με τις Executive Lounge καρέκλες.

Μηχανικά το μοντέλο θα το δούμε και με βενζίνη και με πετρέλαιο και με ηλεκτροκινητήρες κάτω από το ‘καπό’, ενώ του χρόνους θα υπάρξουν και plug-in υβριδικές 7αρες.

Ούτε η BMW 735i, ούτε η 740i, ούτε η 760i xDrive θα είναι στην Ευρώπη πάντως με την i7 xDrive60 να έχει δύο ηλεκτροκινητήρες με 544 ίππων με 745 Nm ροπής και να υπόσχεται αυτονομία 625 χιλιόμετρα από μια μπαταρία με χωρητικότητα 101,8 kW. Η ταχυφόρτιση των 195 kW δίνει άλλα 170 χιλιόμετρα με 10 λεπτά στη πρίζα.

Ωραία λύση η 740d xDrive που θα έχουμε του χρόνου τέτοιον καιρό με 3,0 turbodiesel των 300 ίππων αλλά και η 750e xDrive που επίσης του χρόνου θα κινείται με plug-in υβριδικό σύνολο που έχει και έναν 3,0 λίτρων εξακύλινδρο βενζίνης απόδοσης 310 και έναν ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων.

Το κορυφαία μπεμβε, η BMW M760e xDrive θα έχει πάλι το 2023 έναν 3,0-λιτρο εξακύλινδρο βενζίνης 380 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων για 571 άλογατα σύνολο.