Οι New York Times έχουν κλείσει τις 100.000 ψηφιακές συνδρομές σε τρεις εβδομάδες από την έναρξη της υπηρεσίας. Την είδηση δημοσίευσε η εταιρία με την ευκαιρία των αποτελεσμάτων για το πρώτο τρίμηνο που ανακοίνωσε χθες.

Αν σκεφτεί κανείς πως οι Times είχαν θέσει για το νέο τους σύστημα χαμηλά τον ‘πήχυ’ το νούμερο δεν είναι κακό.

Στο ξεκίνημα οι Times είχαν σαν προσφορά τέσσερις εβδομάδες για 99 σεντς, μια σημαντική έκπτωση από τα $15 με $35 που πρέπει να δίνουν οι συνδρομητές για την επόμενη περίοδο τεσσάρων εβδομάδων. Αν οι Times μπορούν να κρατήσουν 100,000 συνδρομητές για έναν χρόνο, αυτό σημαίνει επιπλέον $20 εκατομμύρια εισόδημα για το 2011 στην εταιρία.

Δεν είναι βέβαιο το πόση ζημιά θα κάνει το σύστημα με το paywall στην κίνηση συνολικά και πόσο θα επηρεαστούν τα έσοδα από τη διαφήμιση πάντως.

Το λειτουργικό κέρδος είχε πέσει 41% από τα $31.1 εκατομμύρια σε σχέση χρόνο με χρόνο. Συνολικά τα έσοδα έπεσαν 3.6% στα $566.5 από τα $587.9 εκατομμύρια. Η ψηφιακή διαφήμιση αυξήθηκε 4.5%, κάτι που λειτούργησε ως αντιστάθμισμα στην πτώση 3.7% στην κυκλοφορία και την πτώση 7.5% στο εισόδημα από εκτυπωμένη διαφήμιση.

Τα ψηφιακά προϊόντα είναι τώρα το 28% του συνολικού εισοδήματος των Times, είπε η εταιρία…