Για το Office 2010, που θα πωλείται στις επιχειρήσεις από αυτή την εβδομάδα δείχνει πως η Microsoft για πρώτη φορά δίνει… τα ρέστα της για να δουλέψει η νέα σουϊτα της καλύτερα στο Web -το περιβόητο Cloud computing, και τα smartphones.

To Microsoft Sharepoint 2010 σε… τίτλους
Για παράδειγμα, οι browser-based εκδόσεις των Word, Excel και PowerPoint έχουν «ενσωματώσει» ετικέτες για να ενσωματώσετε μια διαφάνεια του PowerPoint ή ένα γράφημα Excel σε ένα blog post.
Τα PowerPoint θα βρίσκονται στο SharePoint σύστημα της εταιρείας (για ένα εταιρικό blog) ή στο δημόσιο SkyDrive της Microsoft (για ένα δημόσιο blog), οπότε όταν το περιεχόμενο είναι ενημερωμένο, το ενσωματωμένο περιεχόμενο του blog παραμένει μέχρι και σήμερα.
Στην φορητή εφαρμογή, το ψηφιακό σημειωματάριο του Office, OneNote έχει ένα κουμπί “πάρε μια φωτογραφία” για να τραβάμε φωτογραφίες μαζί με τις σημειώσεις στο πεδίο εργασίας. Οι εκδόσεις client και browser δεν το διαθέτουν. Αυτό αντανακλά τη σκέψη της Microsoft πως το Office 2010 χρειάζεται μοναδικά χαρακτηριστικά βασισμένα στις διαφορετικές οθόνες που θα έχει κανείς ανάλογα με το που είναι.

Γιατί λοιπόν να αγοράσει ο πελάτης με βάση τo Office; Για ένα πράγμα κυρίως: η Microsoft είναι πιθανό να χρεώσει την ίδια άδεια ανεξάρτητα εάν χρησιμοποιείτε το Office στο PC, browser, ή του τηλεφώνου. Η Microsoft ακόμη δηλώνει πως τα high-end χαρακτηριστικά θα δουλεύουν μόνο σε έκδοση client, όπως το editing εμπλουτισμένου video στο PowerPoint. Περιμένει οι περισσότεροι να θέλουν να χρησιμοποιήσουν όλα τα τρία interfaces, σε διαφορετικές στιγμές και για διαφορετικούς σκοπούς.

Για να δούμε αν θα της… βγει το σχέδιο….