Δεν είναι και εύκολο να ξαναεφευρίσκεις τον τροχό…

Από την άλλη αυτό προσπάθησαν οι σχεδιαστές ποδηλάτων να κάνουν λαμβάνοντας μέρος στον διαγωνισμό Seoul Cycle Design Competition 2010. Ο online διαγωνισμός οργανώθηκε από την e-zine Designboom και το Ίδρυμα Seoul Design Foundation και οι συμμετοχές ήταν πολλές:3.078 σχεδιαστές από 88 χώρες. Στις ιδέες συμπεριλαμβάνονταν τα πάντα…

Από ποδήλατα που ήταν μαζί και καροτσάκι για ψώνια, μέχρι σκελετούς που είχαν σχήμα… αλόγου αλλά και σκελετούς με ανεμογεννήτριες. Το μεγάλο βραβείο μπορεί να μην μας… ψυχαγωγεί με την τρέλα του αλλά είναι απλό και λειτουργικό. Η ονομασία; στην εποχή των smartphone το Bike 2.0 μοιάζει λογικό…

Ο Δανός με έδρα το Μιλάνο σχεδιαστής Nils Sveje περιγράφει το Bike 2.0 ως ποδήλατο νέας γενιάς. Με τη πρώτη ματιά δείχνει κοινότυπο αλλά η Σπαρτιάτικη εμφάνιση απλά καλύπτει την ιδέα που κρύβεται…

Αντί για αλυσίδα το ποδήλατο έχει μια εσωτερική γεννήτρια ενέργειας που φυσικά τροφοδοτείται από το πετάλι που κάνεις και είναι καλωδιωμένη με το πίσω μοτέρ. Βάλτε και ένα κιβώτιο χωρίς ταχύτητες ενώ αντί για ταμπούρα και δίσκους υπάρχει φρενάρισμα με την ενέργεια που έχει συσσωρευτεί.

Η δύναμη από των 500W από το νεωτερικό μοτέρ πηγαίνει σε έναν “σουπερπυκνωτή” από τον οποίον ο αναβάτης παίρνει την ενέργεια όταν τη χρειάζεται.

Υπάρχουν φυσικά και άλλα τεχνικά που μας… ζαλίζουν οπότε αρκεστείτε στο ό,τι είναι ΠΟΛΥ hi tech η ιδέα…

The hydro-shaped aluminum frame has built-in lighting, and can be adjusted to fit different sizes of riders.

Θα μπορέσουμε να αγοράσουμε το Bike 2.0; δεν είναι σίγουρο αλλά πολλές ιδέες θα τις δείτε σταδιακά σε άλλα δίτροχα της σειράς…