Η Warner Bros. Home Entertainment Group βγήκε για… ψώνια. Πήγε και αγόρασε το site ανακάλυψης ταινιών Flixster.

Η αγορά περιλαμβάνει και το γνωστό site “Rotten Tomatoes”, ένα site που η Flixster αγόρασε από το News Corp last year. Με βάση τη συμφωνία, το Flixster θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα και να επεκτείνει τις υπηρεσίες του πέρα από την ανακάλυψη ταινιών. Τα οικονομικά αποτελέσματα της συμφωνίας δεν ανακοινώθηκαν

Το ενδιαφέρον της Warner αναφέρθηκε αρχικά από το AllThingsD τον Μάρτιο με την τιμή του site να έχει εκτιμηθεί ανάμεσα στα $60 εκατομμύρια και $90 εκατομμύρια. Το Flister είχε συλλέξει συνολικά $7 εκατομμύρια σε χρηματοδότηση.

Από το δελτίο τύπου: Warner Bros. Home Entertainment Group will utilize the powerful Flixster brand and technical expertise to launch a number of initiatives designed to grow digital content ownership, including the recently announced consumer application “Digital Everywhere.” This studio-agnostic application will be the ultimate destination for consumers to organize and access their entire digital library from anywhere on the device of their choice, as well as to share recommendations and discover new content. The Flixster acquisition and “Digital Everywhere,” combined with the Studio’s support of the UltraViolet format are all part of an overall strategy to give consumers even more freedom, utility and value for their digital purchases.

Με άλλα λόγια η Warner θέλει να στήσει έναν ‘μηχανισμό’ για να μπορούν οι χρήστες να οργανώνουν τις βιβλιοθήκες τους και θα το συνδυάσει με το “Digital Everywhere” προϊόν της…

Το “Flixster” είναι αρκετά δημοφιλής cross-platform, για όλες τις συσκευές δηλαδή, εφαρμογή για ανεύρεση ταινιών σε φορητές πλατφόρμες και έχει 35 εκατομμύρια downloads μέχρι σήμερα και το “Rotten Tomatoes” έχει 12 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα. Και το “Flixster” και το “Rotten Tomatoes” θα παραμείνουν αυτόνομα, λέει η Warner με την ομάδα του “Flixster” να μένει στο San Francisco και του “Rotten Tomatoes” να δουλεύει από το Los Angeles.